Biota Laboratuvarları bulunduğu tüm pazarlarda liderlik hedefi ile yola çıkmış olması nedeni ile yurt içindeki başarısını ve yüksek pazar payını 2010 yılında yurt dışına taşımayı hedeflemiştir.
Bu nedenle Türkiye’de 2002 yılında Bioder, 2007 yılında Bioxcin markaları çıkış tarihinden itibaren edinmiş olduğu saç dökülmesi ve tüy dökücü pazarlarındaki liderlikleri ile bu başarısını, Bioxet ve Bioxsine markaları adı altında yurt dışına taşımıştır.
Global marka yaratma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen Biota Laboratuvarları dünyanın birçok ülkesine gerçekleştirdiği ihracatlarla dış pazarlarda da başarısını devam ettiriyor. Bugün Biota ürünleri Güney Amerika’dan Rusya’ya; Suudi Arabistan’dan Avusturalya’ya kadar dünyanın birçok bölgesinde toplam 65 ülkede satışa sunuluyor. Türkiye’de aldığı ödüllerin yanı sıra çeşitli ürünleriyle giriş yaptığı ülkelerde elde ettiği başarı ve ödüllerle de dikkat çeken BiotaLaboratuvarları, AR-GE çalışmaları ve tüketici araştırmalarıyla her zaman daha iyi, daha farklı, daha yeniyi hedefliyor.
Tüm bu yatırımlar sonucunda Biota Laboratuvarları, ABD pazarında CVS eczane zincirine giren ilk Türk markası olmuştur. Ayrıca 2014 yılında Wallgreens zincirlerinde yerini alarak ABD pazarındaki ilk Türk kozmetik markası konumunu pekiştirmiştir. Aynı yıl, Bioxsine saç bakım ürünleri ile ABD’de 2014 yılının en iyi kişisel bakım ürünü ödülünü alarak tüketicilerin beğenisini kazanmaya devam etmiştir.